Sol ute

Nu är det äntligen lite sol ute! Det har varit såååå himla grått och trist dom senaste dagarna, jag blev så glad när jag vaknade i morse och såg solen gå upp :):) Och varmt är det ute också, jag hade på mig en vinterjacka när jag jobbade i stallet i morse, och jag höll på att dö av värmeslag eller något! Så det slutade med att jag hängde jackan på hagen (jag krattade hagen) och och var ute i bara en vanlig tröja! haha ;) Skönt var det iaf! :) Men sedan upptäckte Elliot att min jacka hängde på hans hagstaket, så då puttade han ner den i en lerig vattenpöl - tack för den, Elliot! hahaha! Så den vart dränkt i skitvatten typ! MYYYSIGT! haha, så jag sprang upp med den och slängde in den i tvättmaskninen fort som attan! haha.. Han är rolig min lilla häst!

Snart ska jag nog äta lite lunch, sedan åka till Bommen för att sola på Bruno med Felicia! Skönt att få lite mer färg! haha.. Tror det blir typ 25 minuter idag, annars tar det typ ingenting! :P

Sköt om er och ha en jättebra påsk!
I morse hittade jag förresten en bild på min lilla "påskhare"! Spike var min kanin fram tills februari 2009, numera är han i kaninhimlen. Han vart hela 7 år, vilket inte är alltför vanligt för kaniner! Bjussar på en liten bild på han ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0