Trafikskolan

Heeej sötisar!
Eftermiddagen spenderades på M trafikskola, jag var dit för första gången idag. Jag och papi var på en sån där kurs för att få börja övningsköra! Den höll på mellan 16 och 19. Jag gjorde även syntest och sånt. ;) Syntestet var sjukt enkelt, jag sa alla bokstäver skitsnabbt och fick alla rätt xD (y)
Nu ikväll har jag tagit det lugnt, och laddat inför morgondagen! Imorgon blir det full fart! Ska vara på skolan mellan 9.00 och 15.00. Har nationellt prov i engelska, muntligt imorgon också. Jag och Emelie ska prata en massa, kommer säkert att gå finfint tror jag :)
Nej nu ska jag hoppa in i duschen! Uppstigning 06.30 imorgon!
Så god natt! Kram Denise


Kommentarer
Postat av: Ramatu

Va kul ju:-) längtar till att också börja övningsköra:D<3

2010-04-23 @ 15:29:43
URL: http://www.raams.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0