Träning och plugg

Nu ikväll var jag och mamma med Elliot till Björkbackegård och tränade för Gunilla. Han skötte sig bra tycker jag, iaf med tanke på att vi inte tränat dressyr på några veckor nu. Idag tränade vi på öppnor/slutor på olika linjer osv. Det vart ett lite kortare pass idag, lite lagom med ett sånt pass för att komma igång med träningen. :)
Nu sitter jag och pluggar inför morgondagen... Har en hel del att "se fram emot" imorgon om jag säger så... Nationellt prov hela morgonen/förmiddagen, sedan matteprov... Är lite lätt stressad som ni kanske förstår..... :/ Jag mår verkligen inte bra när det är mycket prov och sånt på en gång.. Och vi har flera inlämningar och redovisningar som ska göras denna vecka dessutom... Less man blir...
Nej nu ska jag sluta klaga och fortsätta med det jag höll på med, just PLUGG!
Hoppas ni har det bra iaf! //Denise

Kommentarer
Postat av: Louise

allt bra idag :D?

2010-04-28 @ 00:31:13
URL: http://anythingbutsimple.blogg.se/
Postat av: MissCM

sv: Tack så mkt! :) allt bra?

2010-04-28 @ 08:36:44
URL: http://misscm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0