Businesstävlingar

Idag på skolan hade vi Businesstävlingar på skolan, vi tävlade klassvis om att få ihop en massa poäng. Det stog en hel lista med olika saker att göra (dock fick vi inte vara på skolan och göra dessa saker). Varje "uppdrag" hade ett visst antal poäng och man fick göra så många/få uppdrag man ville.

En liten del ur "uppdragslistan":
- Fixa en god tårta med texten "TBS rockar fett" på
- Tag med en mormor/farmor till redovisningen för domarna
- Någon i klassen bär frack/balklänning
- Tag med 10 slipsar
- Två elever simmar 200 meter/person, intyg krävs från badvakt
- Medtag en ekologisk och rättvisemärkt chokladkaka
- Bygg en pyramid av 9 personer, pyramiden ska hålla i minst 10 sekunder

Haha, som ni ser var det riktigt spännande saker vi fick fixa helt på egen hand xD Vi fick listan ca kl 9.30 och mellan kl 12 och 13 skulle allt redovisas. Vi i BP09 gjorde nästan alla uppdrag (bra jobbat friends!!). Vi hade kunnat göra alla med lite mer tid bara ;)
Listan var ju inte direkt kort med tanke på att listan jag skrev här uppe är bara en liten del av den riktiga listan xD Men med bra teamwork gick det bra! ;D (y)
Haha, en hel del skratt vart det under dagen kan jag lova! Det var jättekul tycker jag iaf (: Att tillägga fick vi inte en enda krona av skolan att röra oss med, utan vi fick komma på sätt att klara av så många uppdrag som möjligt ändå! ;) Men vi är ju Businessfolk så det var ju självklart inga problem för oss ;D

Nu ska jag åka på träning med Elliot!
Ha det gott! Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0