Nails



Som de allra flesta vet är jag lite smått tokig i nagellack! I min samling finns nagellack i alla möjliga färger och typer, men alla nagellack har en sak gemensamt: alla är av märket Isadora! Jag vet inte varför jag började köpa Isadora-nagellack till en början, men jag gjorde iaf det och nu har jag fortsatt med det eftersom jag trivs med dom, dom torkar snabbt och sitter länge och har det viktigaste av allt - snygga färger! ;)
Här om dagen lät jag fantasin flöda, jag hade på mig en klänning av stark rosafärg och vita ballerinaskor, och vips så blev det dessa naglar ;) jag tyckte dom vart söta, klarrosa med silvervita prickar på :)

Nej nu kallar sängen på mig, God natt kära vänner! Kyss

Kommentarer
Postat av: Zoofie

Har du testat "grafitti nails"? Kommer från isadora det med :) As snyggt resultat :)

2010-08-21 @ 00:35:17
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0