Snart jobb...

Snart sätter jag mig i min söta lilla bil och beger mig till jobbet... Men innan jag åker borde jag både tanka och tvätta den ;) haha, dock vet jag inte om jag orkar göra det sistnämnda idag, så jag får se hur det blir med den saken. Men tanka måste jag nog göra oavsett om jag orkar eller inte eftersom jag vill nog ta mig hem ikväll efter jobbet, haha.. Det vore ju lagom kul att stå på jobbet utan bränsle när man ska åka hem.. ;) Varningslampan för att jag måste tanka har lyst några dagar nu, fy på mig!
Nej nu det är nog bäst att sätta igång så jag inte kommer för sent till jobbet.
Ha det bäst! :D
puuuuuuuuss

Kommentarer
Postat av: elin

hihi, vi borde göra en ny photosession snart :D bilderna börjar gamla! :D

2010-08-21 @ 10:42:36
URL: http://elinsofieulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0