Snooze är inte min grej helt enkelt!

Hello kära vänner! Nu till morgonen har jag lärt mig en sak ska ni veta! ;) Igår kväll ställde jag mobilen på väckning kl 06.40 med åtanke att jag kunde snooza 10 minuter om jag var riktigt trött, alltså kliva upp 06.50 då. Men när alarmet gick igång måste jag ha varit för trött (kan man vara det? haha), så kl 06.58 vaknade jag av ren tur eftersom jag nämligen hade stängt av alarmet när det gick igång istället för att tryckt på snoozeknappen(!) hahaha, hur dum får man vara!?
Eftersom jag skulle släppa ut hästarna idag (kl 07.00) och så börjar jag jobba kl 09.00 så hade det inte varit så roligt om jag sov vidare efter att jag stängt av alarmet i sömnen! haha, nej nu hädanefter får jag kliva upp direkt hur trött jag än är, inget snooze alltså ;)
Detta har aldrig hänt mig tidigare och kommer nog aldrig hända mer heller! ;) Nu är det dags att dra till jobbet...
Over and out

Kommentarer
Postat av: Zoofie

HHAHAH jag är precis likadan!

2010-08-28 @ 08:55:27
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0