The look

Justdet, glömde ju att berätta att Roxette var helt galet bra! (jag var på Roxettekonserten här i Sundsvall lördag den 7 augusti). Jag satt med gåshud mest hela tiden om jag ska vara helt ärlig ;) Det är helt ofattbart att dom gjort så mycket bra låtar! Alla deras låtar är ju bara så himla bra! Ahhhhh.. :) Den som inte var där missade helt klart något ska jag säga! Dock var det lite trist att ha sittplats (hade dessutom köpt på bästa sittplatserna xD)... Man vart ju rätt långt ifrån, men det gjorde inte så mycket när det var så bra! Och jag kan säga att det var fullpackat på ståplats (någorlunda nära scenen alltså), så om jag ska vara ärlig så var jag glad att man inte stog där nere och trängdes, jag som alltid ska stå längst fram dessutom, hahaha, jag som tyckte det var nog trångt på tAKiDA och Europe! ;)
Jag filmade några filmer med mobilen under Roxettekonserten och tog även några bilder. Det vart dock ingen höjdarkvalité på bilderna eftersom Roxette spelade så sent. Men kan lägga ut någon bild ändå ;)



The look på Roxettekonserten:

Grön Peak Performance hoodie och ett par sköna byxor! ;)

God natt! Kraaaam!

Kommentarer
Postat av: Matilda

svar: vad roligt att höra! tack! :)

2010-08-19 @ 17:51:20
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0