The ugly truth

Såg precis min nyinförskaffade film, The ugly truth! Den var en rolig och mysig film som gav en ett och ett annat skratt! :) Helt okej film men förvänta er inga stordåd. Ett stort + till Gerard Butler (spelar Mike i filmen) som var sjukt bra i denna film! Men även Katherine Heigl (spelar Abby) var bra! :)
Helt klart värd att se hur som helst! Den får 3,5 av 5 solar av mig ;)



Ja imorgon är det skolstart förresten... Känns rätt tungt, men får se det från den ljusa sidan: nu är det bara 2 år kvar! ;) Sedan är det STUDENTEN!!! wihooooo eller något ;)
Så jag borde hoppa i säng, mina ögonlock börjar bli alltför tunga nu!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Zoofie

Sv; fast jag blev kallad poser för att jag hade en sex pistols tröja...

2010-08-23 @ 21:58:13
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0