Dåligt med inlägg..

Jo jag vet, jag har rent ut sagt varit urusel på att blogga den senaste tiden! Skäms på mig! Men besökarstatistiken har hållt sig bra ändå, tackar för det gott folk! :)
I mitt liv händer det rätt mycket, har fullt upp mest hela dagarna, vilket är jätteroligt! :) Det har varit mycket hockey nu den sista tiden, därav lite bloggning... :P Har mest åkt runt känns det som, Sundsvall-Övik-Stockholm-Sundsvall-Södertälje-Sundsvall inom några få dagar, så ni kanske förstår att datorn fått minimal tid... ;)
En annan anledning till dåligt bloggande är nog att jag och Felicia (som för övrigt fyller 16 år idag!! Grattis gumman! :D) har skapat en blogg tillsammans! :) Jätteroligt att ha en gemensam blogg där man kan skriva några rader lite nu och då ;)
Så den får ni hemskt gärna besöka också! Så från och med nu kommer ni hitta mig i två olika bloggar, hoppas ni gillar det ;D (y)
Ha en underbar dag!
Pusspuss
Denne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0