Skoterkort!!

Nu har jag skoterkort också! den ni! ;) det trodde ni väl aldrig!? haha :D Jag hade full pott på teoriprovet idag inne på körskolan och uppkörningen gick asbra :D Känns skönt att slippa fundera på några "omprov", haha! Det är nog bland det värsta jag vet, tur att jag kommer nog förberedd till proven i skolan/körskolan osv, så att jag aldrig behöver göra några omprov, men jag är ändå ständigt rädd för att just få IG och behöva göra om allt! Det är säkert många som håller med mig, eller snarare alla lär väl göra det, hahaha!
Men nu har jag skoterkort och det känns braaaa! :) Nu blir det till att åka skoter här i vinter också! ;)
Men..... nu ska jag sova!!
Godnatt!
xoxo Denne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0