Trött!

Hello kära bloggläsare!
Det var ett tag sedan jag skrev något här, jag vet! Det har varit en hel del i skolan den senaste tiden (det sista som ska in innan jul!) och så... Men snart, snart är allt inskickat! Sista grejen som ska göras är Företagsekonomin som ska in på måndag. Sedan är det jullov för mig också! ;) Eller ja, vi ska gå i skolan på tisdag och sedan är det övernattning på skolan tills på onsdag morgon och därefter är det lov! Ska bli såååå skönt med jullov kan jag lova! :D Då kan man ladda alla batterier som för tillfället går på tomgång typ, hehe!
Nu tror jag att jag ska ner och hyra en film, imorgon är det träning med Elliot och sedan "lilla julafton" med kusinerna. Jag och familjen samt farmor och farfar ska fira jul uppe i vår lägenhet i Åre, så därför har vi lilla julafton imorgon med kusinerna. :)
Ha det gott!
Pussen
Denne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0