4 februari 2010

Hello!!
Nu sitter jag och chillar efter att ha kollat på Timråmatchen, HV-Timrå. Det vart 2-2, en riktigt jämn match ;)
Idag har jag tagit det mestadels lungt här hemma... Efter skolan var ju jag och Emelie och solade, men vi gick på Bling istället för Ego, närmare busshållplatsen och så.. :)
Jag tog det "finaste" solariet på Bling, som iofs kostade lite mer, men ändå xD 13,5 min för 40 kr. På Ego får man sola 20 min för 40 kr.. Men tycker nästan att det var värt pengarna på Bling, det tog verkligen bra på dom få minutrarna ändå måste jag säga! :) Jag och Felicia ska nog sola på lördag, pepp för det ska jag säga! ;D Då blir det nog 20 min på Ego... :) hihi :D
Imorgon ska man upp vid 7-tiden, har coachtid.. Men får träffa mina härliga vänner iaf! positivt det! hihi :)
Nej nu ska jag nog sova!
Nattinatti! Kram Denise

Kommentarer
Postat av: Gabbie

Tack du denise! Ja imorgon får du se den ;D

2010-02-05 @ 10:22:10
URL: http://gabbiiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0