Bilder från träningen idag

Idag var jag och mamma med Elliot till Björkbackegård och tränade! Elliot var superpigg!! haha xD han ville bara springa mer och mer ju längre vi tränade :P Han var fin ändå tycker jag :) Mamma fotade lite, här kommer några bilder. :)




Sista bilden är när vi i slutet av passet gjorde en liten mellantrav :) Synd att mamma inte fick någon bra travbild i steget (och galoppbild för den delen också), i mittersta bilden ser det ut som att han inte har någon gång typ xD Jaja, man får inte så bra bilder alltid xD (allra helst inte eftersom mamma tog typ 10 foton totalt i och för sig! :P)

Nu ska jag ta lite ostkrokar och sätta mig i soffan tror jag nästan ;) Imorgon är det sovmorgon, såååå skönt!! :D
Ta hand om er! Pusspuss //Denise

Kommentarer
Postat av: Joline

jätte fin häst! :)

2010-02-20 @ 22:18:19
URL: http://jolle.blogg.se/
Postat av: Joline

sv: vad ska du göra idag då? :)

2010-02-21 @ 10:07:20
URL: http://jolle.blogg.se/
Postat av: Åsa Banér

Vad fina ni är ihop!

2010-02-21 @ 20:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0