Fotografering av Elliot

1


2


3


4


5


6


7


8


9


10


11


12


13


14


15


16



Fotade Elliot idag, det tog ett tag ska jag säga... xD Elliot har, som en del av er kanske vet, väldigt svårt att stå still. Han har extra svårt att stå still när matte står några meter ifrån honom... Eftersom jag tog det nya objektivet så måste jag stå ca 4 meter ifrån honom för att få en normal på hans huvud. xD Så man fick använda longerlina och ha ett stort tålamod med en häst som helst inte står still längre än 2 sekunder och helst står och pratar med matte hela tiden. Han är typ översocial eller något tror jag xD
Men vi klarade fotograferingen, och han skötte sig bra ändå tycker jag! :) <3 Jag tror att han till slut insåg att han inte fick stå precis brevid matte när matte hade kameran.. hehe, så han stog snällt och posade några meter ifrån. :) Gullhästen! :)
Jag numrerade bilderna från 1 till 16, utan någon speciell ordning, jag vill hemskt gärna att ni kommenterar vilken/vilka bilder NI tycker är bäst... :) Det gör det lättare för mig att välja vilken bild jag eventuellt ska framkalla en förstoring på. ;) Jag skulle vilja ha någon vinterförstoring på Elliot, och då kanske det blir någon av dessa bilder. :)
Som ni ser har han en ljusbrun färg på vintern när han är rakad. Den syns dom tydligast när han står i solen xD
Nu ska jag gå ner till stallet och fixa lite, ska rida ut Elliot också :)
Ha det gott och glöm inte att kommentera vilken(/vilka) som var just din favorit! :)
Tack för mig nu! Kram Denise


"Räcker det inte med bilder nu!? jag vill stå här och sola!" säger Elliot

Kommentarer
Postat av: petra nordgren

bild nr 8 röstar jag för.

2010-02-24 @ 18:33:03
Postat av: hanna

herregud vilken fin häst!

den påminner mig om min gamla sköthäst! ;)

2010-02-25 @ 02:14:03
URL: http://hannaamaria.blogg.se/
Postat av: amanda

vilka fina bilder! :)

2010-03-01 @ 20:48:57
URL: http://amandaljunggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0