Fredag!!

Äntligen fredag!
Igår kväll kollade jag på OS, jag säger bara: Shit vilken idrottskvinna hon är, Anja Pärson! The one and only typ! OS brons igår!! :D:D Jag typ dog när det blev klart att hon kom 3.a i superkombinationen!! haha :P
Nu till morgonen har jag varit ute i stallet och haft morgonjour, dvs ge hästarna morgonmat och släppa ut dom.
Nu håller jag på att förbereder mig inför dagens rättegångar! Vi har haft rättskunskapscase på skolan, så nu ska vi göra rättegångar med en massa fall! Jag ska vara protokollförare/notarie i två av dom totalt fem utredningarna idag. Hehe, hoppas jag överlever ;)
Efter skolan ska jag nog shoppa lite på stan, bla. presenter till mina kusiner som fyllt år/fyller år och åt Charlie (min hund!). Klockan fem ska jag, mamma och brorsan åka och gratta mina två kusiner (den eba fyllde år här om dagen och den andra fyller år om ca. 2 veckor. :)
Kvällen spenderas på Sporthallen, Dragons-Dolphins (basket). Jag har faktiskt inte varit på någon Dragonsmatch denna säsong, all "nöjestid" har lagts på Timrå typ! men nu när det är OS uppehåll i elitserien så kan man kolla på någon basketmatch! Och dessutom, ikväll är det några Timråspelare och några Sundsvall hockeyspelare som ska typ tävla i pauserna på basketen, typ pausunderhållning! Det bli nog roligt att se tror jag! ;) Jag brukar ju rätt ofta gå på Sundsvalls matcher också, så det är ju kul att Timrå och Sundsvall möts (fast dock inte på is denna gång, men ändå!) :P
Nu ska jag förbereda mig lite inför rättegången!
Ha det bra! Kramar// Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0