Fruktansvärt fotosugen

Just nu är jag väldigt fotosugen måste jag säga! Men det är så himla kallt ute så jag tror det inte är så bra idé att fota... Jag lär ju frysa sönder fingrarna och hästen lär inte heller tycka det är så otroligt underhållande direkt... haha...
Hittade lite bilder som jag fotade på min älskade ponny Sunny en kall men jättefin februaridag 2009. Hon var verkligen en pärla, den ponnyn! Den vackraste och snällaste ponny och ridit i varje fall. (och då har jag ridit många ponnys genom åren ska ni veta!) Hon var/är en riktigt underbar ponny. Min lilla solstråle som alltid ställde upp! Det gör ont i hjärtat när jag tänker tillbaka på alla fina minnen vi har tillsammans. Tider som aldrig går att få tillbaka.





Som ni ser på den nedre bilden ser det ut som att hon är överbyggd bak, men så är inte fallet. Hon står (tyvärr!) i en liten nedfördbacke på bilden, så det ser ut som att hon är överbyggd bak. Bara så ni vet :):)

Nu ska jag rida ut en sväng i kylan, det är typ -22 grader, men strååålande sol som tur är! :)
Ha det bra gott folk!
Kram Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0