Grattis Charlie!!!

Idag är det ingen vanlig dag, för det är Charlies födelsedag!!
Det är min fina hunds 7-årdsdag idag! :D I helgen firar vi honom lite, för matte har inte hunnit köpt några presenter till honom ännu, surt sa räven. Jag som alltid bruka hinna med att köpa en hel massa presenter till min lilla pojk på hans födelsedagar, men i år hann jag inte som sagt. Ska däremot shoppa på fredag, så då får jag gå förbi på djuraffären och köpa några presenter.. hihi :) <3
Någon som har något bra förslag på presenter till honom? :D
Förresten har det snöat SKITMYCKET ute hela dagen idag! ;o Är typ helt insnöade här!
Nu ska jag åka ut till Gärdehov och kolla på Sundsvall mot Troja-Ljungby!
Ha det gott!
Kram Denise

Bjussar på en bild på min älskade hund, dagen till ära liksom!

Kommentarer
Postat av: Sigrid

naw, gullig vovve! :)

2010-02-19 @ 16:30:22
URL: http://sigriidhedren.blogg.se/
Postat av: ellinorpettersson'

aw, vad söt hund! :D

2010-02-20 @ 17:14:51
URL: http://ellinorjustmeandmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0