Jag lever!

Hej allesammans!
Jag lever, vare sig ni vill eller inte :P En del har säkert trott att jag gått under jorden eller dragit in årorna eller något.. Men så är icke fallet ska jag tala om! Har bara haft sjukt mycket eller något sånt :P
I söndags var jag, mamma och pappa ute med skotrarna hela dagen typ, vi åkte 10 mil xD Jag som aldrig kör skoter nu för tiden tycker det var lite smålångt ändå ;) Tillräckligt långt iaf :P haha
Igår var jag ledig, tog sovmorgon och sedan pluggade jag lite, efter det red jag ut Elliot med Jessica och Carrie i det finfina vädret :)
Nu idag är det skola iaf, börjar visserligen 10, men sitter här på skolan ändå ;) hehe, pluggis som man är ;) haha närå, men det är rätt skönt att sitta här och plugga lite på morgonkvisten :)
Så nu ska jag plugga lite! ;P
Ha det underbart!
Kramar// Denise


En sådan skoter har pappa (jag körde hans skoter), jag brände på lite på isen med den! haha xD Då gick det undan!

Kommentarer
Postat av: Joly

Hej! Kika gärna in i min blogg och kommentera olika inlägg. Följ mig om du vill på Bloglovin. Var med i mina tävlingar och bara läs & njut! ;)

2010-02-16 @ 22:36:57
URL: http://www.juliaronnskogmcallen.devote.se
Postat av: :D

Jätte exotisk blogg! :)

2010-02-17 @ 17:31:27
URL: http://qatar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0