Kalla grader på termometern

Nu är det riktigt kallt ute, det har i och för sig varit det ett bra tag nu, men ändå. Kan det inte ge sig?
I morse var det närmare -30 grader ute! Nu är det betydligt varmare, men ändå. Funderar på att gå ut och fota lite. Det känns som att jag gör det alldeles för sällan nu för tiden! Fy på mig! Systemkameran (som jag köpte för lite drygt ett år sedan) ligger bara här och typ ruttnar sönder eller något.. hehe. Nej men så illa är det väl inte hoppas jag, men ändå ;) Dock är jag sjukt nöjd med mitt nya objektiv som jag köpte på min resa i New York i början av december 2009. Det var nog årets köp eller något tror jag! :) Älskar det objektivet, bilderna blir så himla mycket bättre i jämförelse med orginalobjektivet som följde med kameran. (18-55 mm är orginalobjektivet). Det nya objektiv är ett 55-250 mm, båda objektiven är av Canon.
Får se om jag får till några bra bilder, måste först borsta till hästen innan jag fotar lite på honom xD Han ser ut som en liten lusborste nu, eller något.. hehe eller det var kanske lite och ta i, men ändå ;) Eller så får hunden eller katten vara modell om dom inte fryser ihjäl ute och vill in ;)
See you later alligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0