Lördag morgon..

Hello!
Nu är det lördag morgon, klev upp lite före 7, gick ut till stallet för att släppa ut hästarna även idag. Idag händer väl inget speciellt skulle jag tro.. Ska väl träna hästen och så :P

Igår var det full fart hela dagen typ, rättegång på skolan som jag skrev, sedan hade vi lite matte. Efter det slutade vi, då gick jag med Gabbie till Ego, hon var där och solade. Jag var såååå sugen på att lägga mig där och sola jag med! Men har beslutat mig för att ta det lugnt med solningen ett tag nu, har solat 20 min typ varannan dag dom senaste veckorna, verkligen inte bra! Man blir typ beroende... Ska kanske sola något till veckan som kommer typ.. Hur som helst, efter vi var på Ego mötte vi upp Jossie och vi var på Stenstans bageri/café och fikade! Dom har typ världens godaste morotskakor där! Prova dom vettja, och ni kommer inte att bli missnöjd. :)
Sedan tog jag en sväng på stan, köpte lite småsaker såsom hårinpackning, lipgloss, två nagellack, ett nattlinne/natt T-shirt/nattröja, whatever, kalla det vad ni vill. :)
Efter det åkte jag med mamma och brorsan till Birsta, för att sedan åka och gratta mina småkusiner som fyller 5 resp. 7 år nu i februari och mars. :) Grattis till W och W! :)

På vägen hem stannade vi ju till på Sporthallen och kollade på basketen, den sög verkligen tyckte jag! Så vi åkte efter typ en timme. hehe :P Senare på kvällen var det såklart OS, Anna Haag tog silver (längdskidor) och Sverige vann mot Vitryssland med 4-2! :D Det var riktigt spännande i slutet av matchen, då det stog 3-2, men sedan satte Alfredsson 4-2 pucken när det var 10 sekunder kvar av matchen! Grym lättnad då ska jag säga ;)
Nu ska jag nog äta lite frukost! Långt inlägg det vart nu! hehe, sorry..
Take care! //Denise

Kommentarer
Postat av: Åke

Hej

Är det inte dax att ta av tomteluvan på pållen???

Hi Hi

2010-02-20 @ 10:51:08
Postat av: Josefin

- Tack så mycket =)

2010-02-20 @ 11:19:11
URL: http://jossiepossie.com
Postat av: melina

fin blogg!

2010-02-20 @ 18:57:22
URL: http://stickerbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0