Lördag morgon!

Helloj allesammans!
Hade inte tid att skriva något här i bloggen igår, jag var i Sidsjön med skolan på dagen och sedan var jag i stallet, efter det var jag hos Felicia.
Igår hade jag med mig Charlie, min hund, till Sidsjön :) Vi gick runt Sidsjön något varv och sedan snackade vi med en massa folk och så. Charlie fick mycket uppmärksamhet och det var han självklart mycket nöjd över! hahaha xD
På eftermiddagen när vi kom hem somnade vi båda två, han låg raklång i sin korg och jag somnade i soffan xD haha, man blir trött när det är finväder ute, det blir iaf jag xD Sedan var jag ut till stallet och fodrade osv. Efter det stack jag till Felicia, jag färgade håret på henne (brunt) och sedan kollade vi på film typ xD håret vart bra (y)
Nu idag har jag inte gjort så mycket ännu. På eftermiddagen ska jag och Elliot träna för Gunilla på SRK. :)
Ikväll ska jag nog kolla på min nyinköpta film! Jag köpte Beck nr 25, I stormens öga. Beck-filmerna måste vara mina favoritfilmer tror jag! Jag har hela serien och har sett alla jättemånga gånger! haha xD Dom är så otroooligt bra! :D
Förra veckan satt jag och kollade på alla delar ur Medicinmannen-serien, där Micke Persbrandt är i huvudrollen! Även Medicinmannen var väldigt bra, såsom Beck-serien! :) Love it! Kan inte få nog av sånna filmer, allra helst inte av Micke Persbrant, han är helgrym! :)
Nej nu ska jag stänga ner datorn och göra något vettigt här hemma!
Puss och Kram// Denne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0