Sen uppdatering!

Hellowww gott folk!
Är allt bra med er?? I hope so!! :D Jag har inte, som ni ser, uppdaterat denna lilla stackars blogg sedan igår eftermiddag.... hehe, har faktiskt haft dåligt samvete om jag ska vara ärlig! Hur som helst;

Gårdagskvällen spenderades tillsammans med min underbara vän Felicia, vi tog bussen in till stan, det var en bussresa vi sent kommer att glömma (berättar mer om det någon annan gång när jag har lite mer tid! xD).
När vi väl kom in till staden så gick vi in på Bling, jag stoppade i mina mynt i "behållaren" medans Felicia höll på att dampa sönder på växelautomaten! haha! Hon fick aldrig några mynt för hennes sedlar xD Sedelväxeln spottade bara ut sedlarna för att dom var lite skrynkliga. Hon fick aldrig fram några mynt, och jag hade bara med mig kontanter så det räckte till min solning... Trist för henne att vänta utanför när jag låg i solariumet och hade det varmt och gott.. Jag solade 18 min igår, fick riktigt bra bränna! :)
När jag var färdig på Bling stack vi till bion och såg The edge of darkness. Den var bra tycker jag, lite sorglig bara..
Jag kom hem vid 24-tiden, satt lite vid datorn och somnade vid 1-tiden. Sedan, kl 11 (på morgonen!) väckte mamma mig.. hahaha! Det är inte likt mig att sova längre än till typ 10! haha, men skönt var det att sova ut iaf! :D
Jag myste runt inne för mig själv fram till typ 14-tiden, såg på film och så :) skönt med slappardag! :)
Kl 15 lastade jag och mamma Elliot och vi åkte till Björkbackegård och tränade lite :) Elliot var lite småstel i början, men blev riktigt fin mot slutet :) Mamma fotade lite, dock blev det inga höjdarbilder, dom flesta vart lite oskarpa.. Men ska nog lägga ut någon/några bilder här på bloggen imorgon eller något :) hihi
Nu ikväll har der varit lugnt, vi åt tacos här hemma, min typ favoriträtt! Det var länge sedan vi åt det, eller åtminstonde typ 3 veckor sedan! haha :P Har även pluggat lite och så... gjort lite nytta iaf ;)
Nu ska jag sova!
God natt! Kramar från Denise

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej

Såg att Sunflower är till salu igen, visste du de`?

2010-02-08 @ 13:43:16
Postat av: Denise

Ja, det har jag vetat sedan hon kom ut på annons. Skriv gärna namn så jag vet vem som kommenterar, tack! :)

2010-02-08 @ 22:03:19
URL: http://denisedanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0