Sjuk

Hello!
Har inte skrivit här i bloggen på ett tag nu. Det har ju sina anledningar. Mig är det inte så lysande med för tillfället om jag säger så... Vaknade kl 01.30 i natt och upptäckte då att jag hade magsjuka, mindre kul kanske. Kunde inte då inte sova resten av natten, så jag kollade på OS-hockeyn, först Kanada-Ryssland (7-3), sedan Finland-Tjeckien (2-0), och efter det Sverige-Slovakien (3-4). Det gick ju inte så bra för Sverige i kvartsfinalen, dom förlorade ju och åkte därmed ut :/ Fruktansvärt tråkigt! :( Idag har jag sovit mest hela dagen, har även fått feber nu på eftermiddagen. KANON!
Mamma kom nu hem med en påse Ahlgrens bilar åt mig, det var det enda jag kände att jag ville ha i matväg. Dock är jag grymt hungrig eftersom jag nu inte har någon mat i mig sedan i tisdags. Men har samtidigt ingen aptit, men några bilar verkar som tur gå bra iaf.
Jag kan dock inte förstå varifrån jag blev smittad, det måste ha varit på UF-mässan i tisdags eller något. Igår var jag hemma pga jag kände mig redan då lite hängig och tyckte det var onödigt att gå till skolan i -25 grader ute, och det var mycket tur att jag inte gick på skolan igår... Så förhoppningsvis har ingen blivit smittad av mig iaf.
Nej nu ska jag avrunda. Ska nog se någon film eller somna om.
Höres någon gång. //Denise

Kommentarer
Postat av: Camilla

hoppas att du kryar på dig snart då=) jättefin blogg du har btw!!!

2010-02-25 @ 21:07:33
URL: http://empirestateofmind.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0