Slutade tidigt

Hejhej allesammans!
Idag slutade jag tidigt, eftersom det inte var någon engelska för min halvklass idag ;) Hade alltså bara en lektion, och det var Tyska mellan 8.30 och 9.45. :) Om jag skulle haft engelska skulle jag ha slutat typ nu, och det är ju iofs rätt tidigt ändå :)
Så jag kom ju hem i rätt hyfsad tid kan jag ju säga ;) kl 11.15 närmare bestämt! Jag slängde på mig ridkläderna och stack ut till stallet och gjorde i ordning Elliot! Kl 12 mötte jag Jessica och Carrie ute på V-bo, vi red en sväng bort till ån typ, gamla vägen dit och hem. :) Hästarna skötte sig finfint! :D Nu har jag fixat lite i stallet och varit ute och promenerat med hunden. Klippte även Charliebalie idag, runt tasarna och under magen och så :) haha, han tyckte det var jättetrevligt och ville inte sluta! Knaaaashunden min! xD <3 Han vart fin iaf :) <3
Nu ska jag nog vila mig lite, har så fruktansvärda magsmärtor idag! Inte kul! :/
Imorgon är det förresten friluftsdag på TBS! Vi ska vara uppe vid Sidsjön eller typ vara på Golds gym och gymma xD uppe på Sidsjön får man välja mellan: Slalom/snowboard, pulkåkning, längdskidsåkning, pimpling eller promenad. Jag ska ta med mig Charlie (min hund) och vi ska promenera runt där uppe med Emelie. :) Det blir nog trevligt :D
Ha det gott!!!
Kramkram Denise

Kommentarer
Postat av: Bellezza

älskar din blogg riktigt bra :)

kom gärna in och börja läs min också:)

Kram

2010-02-12 @ 12:48:33
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0