Hej förkyldning

Ja, nu känns det verkligen som att jag snart kommer att bli förkyld! Känns det bra tror ni? NEJ!
Idag när jag satt på bussen hörde jag att det var någon bakom mig som satt och snorade jättemycket! DÅ kom jag på att jag säkert kommer bli förkyld snart! mådde skitdåligt vid bara tanken! :/
Jag ogillar verkligen när folk sätter sig och snorar helt odiskret på bussen! Det är som att dom sitter där för att smitta ner halva Sundsvall typ! Fel att hålla sig hemma om man har en smittsam sjukdom?
Nu har jag precis kommit hem! Köpte med mig en wienersemla hem till mig och mamma också, gott var det :) Vi har fikat varm oboy och wienersemla nyss :)
Ska ut och rida Elliot nu, sedan plugg antar jag! Eller nej, jag slår nog på en film och kollar istället, har ingen ork till att plugga just nu känner jag!
Ha det bra hur som helst! Kram Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0