2010

Ja, allesammans! Nu är det 2010! Jag kan säga att jag började det nya året med att på morgonen gå ut och släppa ut hästar och sedan handskotta gården i flera timmar............. Kul att vara hemma själv på en gånd och inte kunna köra traktorn vet ni ;) Liiiiiite ont man har i ryggen nu då..... Uscha.. Det har kommit hur mycket snö som helst, och vi har stor gård. Men det är väl bara till att bita ihop och kämpa på tror jag :P
Jag hade tagit på mig att rida/ta hand om Frosty (en ponny i vårt stall), men jag tror inte att jag rider honom idag om jag ska vara ärlig, inte direkt det bästa vädret.. xD Jag red ut honom igår (torsdag) och i tisdags, så han klarar nog sig bra ändå skulle jag tro... :P
Elliot fick vila igår, pga han hade gått typ 5 dagar i streck, tränat osv... Jag som tänkte rida honom idag, så får väl se om jag tar ut honom lite senare, om det lugnar ner sig med snöstormen.
Mamma, pappa och brorsan är på väg hem igen från stugan i Åre nu. Jag MMS:ade pappa en bild på snöstormen alldeles nyss xD Då får dom se hur det ser ut här ^^ haha xD
Nu sitter jag här inne och värmer mig, snart ska man väl dra ut och skotta igen antar jag!
Hoppas alla får ett gott 2010!
Take care! Kramar Denne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0