At the school

Heeeej!!
Nu sitter jag på skolan och har inget att göra, eller jo, plugg, men hur kul är det liksom!? xD Har hur som helst nästan 2 timmar håltimme! Man hade kunnat gått ut och fotat lite, men har ingen att fota på... Så där sprack den idén! Idag har jag nämligen med mig systemkameran, eftersom   I D O L - C A L L E   kommer hit till skolan ikväll och uppträder! :D Det är niorna som ska komma hit ikväll och kolla på skolan och så, därför har dom Calle här, som ett dragplåster ;) haha, undra hur mycket folk det blir här ikväll då!? :O xD Det bjuds dessutom på pizza också! :P hehe..
Att det kommer att bli kul kan jag försäkra er om iaf! Så kom hit alla som ska till att söka gymasiet! ;D



Tisdagen den 19 januari 2010 kl 18.00 uppträder Idol-finalisten Calle Kristiansson live @ Thoren Business School! Storgatan 25, Sundsvall! Be there alla gymnasiesökande! ;)




Just nu sitter jag och lyssnar på en intensiv duskussion mellan tre killar i min klass! Det är rätt underhållande kan jag lova! xD Roligt att sitta här och höra deras argument och åsikter om saker! :P
Nej nu ska jag nog vara lite social med mina vänner!
Ha det gott! Kram Denise


Calle Kristiansson!

Kommentarer
Postat av: Stina Olofsson [fotoblogg]

Ja det kan vi göra:) Nejnej det är inte min kamera:) haha ingen Nikon inte! Det är sebastians:)

2010-01-19 @ 13:19:09
URL: http://stinaaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0