Bio med bästaste Felicia

Hello my friends!
Nu är timmen sen, I know! Ska bara göra ett snabbinlägg nu tänkte jag! ;)
Kvällen har spenderats tillsammans med min underbara vän Felicia! Vi var först en sväng och solade på ego, sedan gick vi till Bion och kollade på Snabba cash! Jag säger det igen, fyf***n vad snygg Joel Kinnaman är! sjuuuukt! Fast han är nästan snyggare i Johan Falk-filmerna, när han har skägg :P eller saksamma, han är snygg i vilket fall som helst!
 Dagens biofilm, Snabba cash var bra iaf tycker jag :)
I eftermiddags tränade jag med Elliot på SRK! Han kändes bra och jobbade på riktigt duktigt! :) Han är fin min lillhäst! :) <3 Dock filmade/fotade inte mamma något..
Nu håller ögonen på att gå i kors för mig! Trött som få!
Kram på er allihopa! Nattinatti//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0