Borde snart sova....

Hallå allesammans!

Tänk att det är år 2010 nu, jag kan inte fatta det! Det känns inte alls som det tycker jag... :P Det känns som att det är typ år 2005 eller något! Jag vet inte varför, men så känns det som iaf tycker jag. 2010 låter så himla mycket!
Nu borde jag sova snart, börjar bli riktigt trött! Men jag lyssnar på en massa bra musik och så, då vill man inte sova ;) I natt (vid 1 typ) kollade jag bloggstatistiken innan jag stängde av datorn, och siffrorna de senaste två dagarna såg rätt bra ut tycker jag :) Jag anmärkte också på en lite rolig sak, eftersom det var nytt år då efter tolvslaget så stog det år (2009) på dom tidigare dagarna :P Rätt fult tycker jag xD Pilade till det där på bilden som ni ser ;)
Jag printade en bild som jag kan slänga ut här på bloggN ;)


Jag och Felicia gick ut på gården på tolvslaget och kollade på alla fyrverkerier, och vi smällde lite fireworks vi med ;) haha, inga värstingar precis, bara några mindre :P
Jag tog även några bilder med mitt nya teleobjektiv ;) Jag har faktiskt aldrig fotat fyrverkerier med systemkameran någon gång.. xD Men nån gång ska väl vara den första ;)



Alla bilderna är klickbara, jag lägger upp miniatyrer här på bloggen för att de inte ska ta så stor plats av inläggen ;)

Men nu ska jag sova! God natt!
Kramar Denne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0