Calle Kristiansson @ TBS

Ja, här kommer lite bilder från Calle-kvällen! xD

Planscherna som satt runt om i skolan!


Scenen var i matsalen, jag tog en bild innan allt folk kom dit ;)


Ett band från Umeå :) Har dock redan glömt bort namnet..


Lite fix med ljudet innan Calle började sjunga/spela ;P









Speciella skor han hade, Calle. ;P Vissa tyckte att dom är döhäftiga, och vissa tycker inte det xD haha :P







Haha, 17 bilder vart det till slut! Tog typ 200 st på Calle! xD Haha, tro inte att jag är något fan av han precis. Jag såg inte något på Idol i år överhuvudtaget typ xD Jag som alltid brukar kolla på idol, men i år vart det faktiskt ingenting.. xD Men jag har hört några av hans låtar nu, och tyckte att han verkade ha rätt bra röst ändå :P Och sedan är det ju så också, att man måste ju passa på när det kommer en kändis till skolan liksooooom! ;D En del av bilderna är rätt lika varanda, men valde att lägga ut dessa 17 ändå.. :P
Jag tog utan blixt på alla kort, och en del kan vara lite småsuddiga om han gjorde någon snabb rörelse precis när jag tog bilden, men annars så xD

Det är självklart inte okej att kopiera bilderna om ni inte frågat mig om godkännande att göra det... Några på skolan frågade mig igår om dom fick lite bilder, och ni som frågade mig får självklart ta :)

Nu ska jag kasta i mig lite frukost och sedan sticka till skolan!
Ha det gott! Kram Denise

Kommentarer
Postat av: Stina Olofsson [fotoblogg]

Ååh Calle! Jag vill oxå se han! haha!:) Sjukt bra bilder Denise:)

2010-01-20 @ 11:41:49
URL: http://stinaaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0