Dressyrträning

Hello allt folk!
Nu ikväll var jag och mamma med Elliot till Björkbacke och tränade för Gunilla! Mamma tog lite fel på tiden när vi skulle lasta, hon trodde att klockan var 14, fastän den var 15.. xD Så därför kom vi lite sent till träningen (kom dit typ när jag skulle börja träna egentligen, men det var ingen större fara xD) Elliot kändes bra tycker jag :) Mamma fotade lite med systemkameran... Dock hade hon fel objektiv på samt hade hon närbildsinställning på! haha, så det vart inga vidare lyckade bilder precis.. Men jag la in dom på datorn och redigerade ljuset litegrann och sådär, så man ser lite bättre iaf. :)
Kan lägga in några bilder här på bloggen ;) Inte så mycket till bilder, men ändå liksom :P


Elliot var taggad idag, tyckte det var superkul, men lite jobbigt i slutet att träna xD
På första bilden där rider jag lätt i traven, därför står jag upp i fotoögoblicket :P
Nu strax börjar JVM-bronsfinalen mellan Sverige och Schweiz ;P
Ha det bra! Kramar Denne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0