Frulle

Hello!
Nu sitter jag vid frukostbordet, har kollat igenom tyskaläxan som är tills idag samtidigt som jag käkar lite fruskost typ xD Kollade även besökarstatistiken här på bloggen och det såg riktigt bra ut må jag säga! :D Printade de senaste fyra dagarna så får ni se :P



I eftermiddag åker förresten jag och pappa till Ö-vik och kolla på matchen mellan Modo och Timrå! ;D
Hoppas hoppas hoppas att Timrå vinner!! :D Sist jag var uppe i Ö-vik och kollade på Modo-Timrå var i november 09, då hade Timrå ledningen med 2-1 (om jag inte minns helt fel) till typ 19.50 in i tredje perioden. Då kvitterade Modo till 2-2. Då vart det förlängning och Timrås Petr Caslava drog på sig en utvisning, då vart det 2-3 till Timrå... :/ Det är historia so vi inte vill ska upprepas!
Nu ska jag fortsätta på frukosten!
Ha det götttttttttttttt!!
Kram Denne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0