It's complicated

Heeeej allesammans!
Nu har jag varit ute i stallet och tagit ut hästarna och gett dom frukost. Nu sitter jag och slötittar på Wallander - hämnden.
Igår kväll var jag och Emelie på bio, vi gick på It's complicated. Den var jättebra :)
Nu ska jag snart ut och rida Elliot, ska ta en sväng i skogen tror jag :) Efter det ska man ut till E.on och kolla på Timrå-Skellefteå! :D Och sedan ska vi åka till Bredsand/Kusten och kolla på Kenyagalan som min mamma och några elever på Bredsands skola anordnar! Där uppträder artister som Helen Sjöholm och Lagaylia Fraizer! :)
Länk till deras hemsida/blogg: Kenyaprojekt
Så full fart hela dagen med andra ord! ;)

Ha det gott!
Kramar Denne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0