Johan Falk

Denna söndagkväll har tillbringats här hemma, lugn och ro, vilket var skönt :) Känns som att jag mest flängt runt hela helgen! I fredags var jag hos Felicia, sov över hos henne till lördag, åkte direkt efter det in till stan och sedan ut på Timrå och se matchen mellan Timrå och HV där. Och förresten, Timrå vann igår med 4-2 över HV71! :D Så grymt skönt var det! :D
Men hur som helst, nu ikväll har det i varje fall varit Johan Falk (polisfilmer) i vanlig ordning :D Jag älskar verkligen alla svenska polisfilmer, så som Beck, Johan Falk, Wallander medmera! Jag vet inte varför, men gör det iaf! :)
Idag har jag även suttit och fixat i Photoshop! Det går sakta med säkert framåt xD haha :P
Nej, nu ska jag nog dra täcket över huvudet och sova! Ska upp vid 9 imorgon, Elliot ska få massage vid halv 10, hans massör kommer hit då :P Och imorgon börjar jag skolan kl 13.40, liksom varje måndag framöver! fett bra det! :D

Ha det gott! Kram Denne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0