Junior VM söndag kl 03.00, Sverige-USA

Nu står det klart vilka Småkronorna möter i semifinalen, USA! USA besegrade Finland med hela 6-2 i natt i kvartsfinalen! (lördag natt) Så natten som kommer nu, alltså söndag natt, börjar inte matchen förrän kl 03.00 i svensk tid. Får väl se om man sover lite innan det kanske.... ;P Matchen håller väl på till framåt 6-tiden på morgonen... xD
Jag och Felicia ska se den tillsammans bestämde vi, men om jag känner oss rätt så blir det förmodligen ingen sömn innan matchen i natt.... :P Men ska försöka! xD
Det gick ju en till kvartsfinal i natt (lördag natt) om den andra semifinalen, där besegrade Schweiz Ryssland med 3-2.
Alltså, semifinalerna som går i natt är:

Söndag 3 januari kl 23.00 (i svensk tid)
Kanada - Schweiz

Söndag 3 januari kl 03.00 (i svensk tid)
Sverige - USA

Vinnaren av vardera match går ju sedan till final, finalen är på tisdag natt kl 02.00!
Själv ska jag väl se båda semifinalmatchena ikväll/i natt ;D Båda matcherna sänds i SVT 24 :D Det gäller ju att kolla in hur dom andra lagen spelar, inför en eventuell final som Småkronorna siktar på.. :P 

Nej, nu ska jag ut och klippa min häst, ska träna ikväll med honom på SRK :P
Ha det bra! Vi hörs snart igen!
Kramar Denise

Kommentarer
Postat av: linnea

ska vi följa varann på bloglovin? :)

2010-01-03 @ 18:13:04
URL: http://llidholm.blogg.se/
Postat av: Kimberly

Ifall du vill veta kommer Sverige spela Final mot Kanada. Spelar Kanada lika fult som förra året vinner som annars kan nog småkronorna ta hem det med tanke på att dom har lillälsklingen Pääjärvi-Svennsson, Lander och Petersson samt massa andra bra spelare.

2010-01-03 @ 18:43:41
URL: http://kixranduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0