Kallt fast ändå varmt

Hello mina söta bloggläsare! ;)
Hoppas ni haft en bra dag och en bra start på den nya veckan! Själv sitter jag här hemma och fryser! Det är bara några enstaka minusgrader ute, men ack så kallt inne! Det gillar vi inte, varmt och skönt ska det vara. Inte som något kylskåp.... Får väl elda lite i vedspisen så det blir lite värme här inne tror jag...
När jag kom hem från skolan idag stack jag direkt ut på Elliot i skogen. Han var pigg och glad, men ibland lite väl pigg och på ;)
Nu ska jag nog läsa lite i min bok, I en annan del av Bromma. Det är fortsättningen på boken/filmen Underbar och älskad av alla. Vi har i uppgift i Svenskan att skriva en romananalys, så man ska väl ta sig an boken helt enkelt då! :P
Annars rullar allt på som vanligt vad jag vet! :)
Puss och Kram på alla! //Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0