Kanonbra schema!

Nu har vi fått nya schema :) Det var minst sagt en trevlig syn ska jag säga! :):) Fatta vad soft schema! :D:D hahaha ;)
Jag printade in det i paint och skrev mitt namn osv :)



Underbart med sovmorgon till 13.40 på måndagar! :) Eventuellt så faller någon till lektion bort, för vi har inte så många timmar moderna språk! ;) Slänger upp ett schema när jag vet exakt hur det kommer att vara! ;P Men så här ser det ut vad jag vet nu :) Observera att vi inte har några schemalagda lektioner på fredagarna, då har vi tid att ta igen saker/jobba upp ämnen osv.... ;) Så om man inte har något att ta igen på fredagarna (som jag oftast inte har heller xD) så är med andra ord typ ledig på fredagarna, om jag inte vill jobba upp något ämne mer ;)
Ha det underbart mina vänner!
Puss och kram Denne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0