Lite mer Photoshop!

Haha, är ni förvånade att jag sitter framför photoshop även nu!? xD haha, det verkar typ som att jag blivit besatt eller något :P ILLA!
Nu bläddrade jag fram några ritkigt gamla foton på min förrförra ponny, Lilla My!  Bilden är från 2004 när vi hoppade någon clearround tillsammans och fick rosett :) (Jag var 10 år då) Lilla my hade jag mellan år 2003 och 2006. Jag köpte henne som 6-åring från Njurunda Ryttarförening, där hon inte trivdes att gå som ridskolehäst. Jag hade henne som sagt i 3 år, mellan hon var 6 och 9. Den 16 maj 2006 var en av dom värsta dagarna i mitt liv, jag och mamma hade då tillsammans med veterinären beslutat att hon skulle få somna in. Hon var kroniskt halt och hade även kronisk tarminfektion. Veterinären trodde att det kunde bero på att hon gick på ridskola från att hon var 4 tills hon var 6 år. Hon var stressad när hon stog där, och därför fick hon nog kronisk tarminfektion redan då, men den "blommade ut" mer och mer under tiden jag hade henne.
Jag och Lilla My, eller Myzan som hon även kallades, tävlade lite mindre klasser i dressyr och hoppning, på klubbnivå.
Hur som helst kommer iaf bilden på henne här :)


Gjorde som ni ser hela bilden svart/vit utom rosetten ;)
Min fina lilla ponny, kommer alltid att sakna dig, Lilla My! <3
Nej nu ska jag käka lite lunch!
Puss och kram från Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0