Modo-Timrå 3-4

JAAAAA!!!!!!!!

Kom hem från Fjällräven Center (som man för övrigt kan kalla för Skabbräven center om man vill det xD) för någon timme sedan! Är typ hur lycklig som helst!! Timrå vann med 4-3 i förlängningen!
Underbart var det att sätta typ 7500 st Modoiter "på plats" och visa vilka som är bäst, TIMRÅ IK förståss!! :D Faktum är att Timrå har tagit poäng i samtliga 4 matcher som laget mötts denna säsong!! Timrå har på dom 4 matcherna tagit totalt 7 poäng, medan Modo tagit 5! ;)

Nu ikväll ledde Timrå med 2-0 efter första perioden! När Kamil Piros stänkte in 2:an för Timrå 18:12 in i första perioden kunde jag inte fatta att det var sant! Jag trodde inte mina ögon! Modo hade övertag i första perioden, men ändå vann Timrå första perioden med som sagt 2-0!! Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta när det blev 2-0! xD haha, jag har aldrig känt så någon gång förut vad jag kan minnas faktiskt!
Jag log så stort som det bara gick och lite därtill kan jag lova! Jag hoppade, jublade och klappade händerna som en galning! Modoiterna på sittplats runt omkring mig satt bara där och suckade och surade! (jag satt med pappa på sittplats i första och tredje perioden) xD hahaha!
Resten av matchen blev sedan jämn.. Efter 01:48 stog det helt plötsligt 2-2! Innan den andra perioden var slut stog det 3-3. Den tredje perioden var mållös och det vart förlängning. Modo fick då (i förlängningen) rätt omgående en spelare utvisad, och det utnyttjade Timrå på bästa sätt! Laurent Meunier målade och segern gick därmed till TIMRÅ!!! vad annars liksom!? ;) hihi :) <3

Resan hem gick som en dans! Man var hemma på ett kick typ ;) haha, det tog bara 1 ½ timme :D Otroligt skönt med en vinst även ikväll! Nu ligger Timrå 9:a, med 6 poäng till slutspelsplats! (Åttondeplatsen) :D

Nästa match är på lördag hemma mot Skellefteå! Otroligt pepp man är!!! :D
Men shit vad långt inlägg det vart nu då! Inte meningen! Vart bara så :P Nu ska jag verkligen sova, det har varit en lång dag idag! Imorgon ska man upp åtminstonde till kl 7! (eller idag heter det väl ändå, eftersom klockan är efter 12 på natten!? haha skitsamma xD)
Trött som få nu i varje fall!
Så god natt och sov så gott!
Kramar Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0