Nyvaken

God morgon!
Nu har man nyss vaknat, ska väl ner och äta frukost snart. Efter frukosten ska jag åka in till stan och sedan till Birsta och shoppa lite! :)
Igår var jag, Felicia och Malin på bio! Vi såg Göta kanal 3. Det var rätt okej ändå tycker jag. Vi hade riktig beslutsångest innan ska jag säga.... :P Vi stog och valde mellan Avatar (men den var så himla lång, 3 timmar, och vi skulle se bio som började vid kl 21-21.30!), Old dogs, eller Göta kanal 3. Vi stog och velade in i det sista, men till slut vart det Göta kanal. xD Det var trevligt att komma iväg och göra något :)
I eftermiddag, vid 16-tiden, ska jag träna med Elliot på Björkbacke för Gunilla. :) Igår eftermiddag red jag ut Elliot i snöstormen! Han var, trots det, superfin måste jag säga! I början var han lite väl trippig och taggad i skritten, men sedan lugnade han ner sig och jobbade på fint ;) Han är så fin så, min lilla pojke! :) <3 Jag klippte manen på honom igår också, det vart snyggt med nyklippt man och nyrakad! ;) Han ser ut som en helt annan häst uppifrån ska jag säga! xD
Nej nu ska jag avsluta detta inlägg!
See you! Kram Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0