På skolan!

Hello Hello!!
Nu har jag precis kommit till skolan! Läste dom sista sidorna i min bok som ska vara läst denna vecka. Riktigt spännande och oväntat, men samtidigt ganska väntat slut. Boken heter "I en annan del av Bromma" och är skriven av Martina Haag. I en annan del av Bromma är fortsättningen på boken/filmen "Underbar och älskad av alla (och på jobbet går det också jättebra). Jag började på I en annan del av Bromma i måndags kväll, så det har gått rätt fort att läsa ut den. Jag har inte precis suttit hela dagarna med den direkt, utan någon gång på bussen, lite på skolan och lite hemma och så :) Martina har skrivit den på ett vardagligt språk. Jag tycker att det är mycket roligare att läsa en bok då, än att den är skriven med en massa ord som man inte förstår och så ;)

Hur som helst.
Idag på skolan, klockan 12, ska vi i klassen och naturklassen ha en rättegång! Vi ska antingen vara här på skolan eller om vi går bort till Tingsrätten och lånar en rättssal och har rättegången där ;P
Jag ska i varje fall vara Protokollförare under rättegången, så idag får man skriva så att pennan glöder! (observera att idag ska jag faktiskt inte använda dator, jag har valt att skriva på papper! haha, den du! xD)
Nej nu är det tyska! Ska springa iväg till den!
Ha det gött! Kram Denne

Kommentarer
Postat av: Felicia

jo, jag vet att dom vann xP, men skrev inlägget innan sååå, inte lätt att veta ;P, men då eftersom dom vann kan ju jag börja gå igen xD!

2010-01-14 @ 23:21:45
URL: http://feliciawallgren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0