Spelat sönder

Hello bloggN!

Idag har varit en hemmadag för min del, jag har städat, varit i stallet, fixat en massa listor osv... xD Under tiden har jag spelat en hel del musik, och jag har nu insett att ja har spelat sönder som allra flesta låtarna på mina Spotifylistor!! :'/ Var och varannan låt sitter jag och klickar förbi för att jag inte tycker att den är nå bra längre, hemskt trist... :/ Typ alla låtar på min spellista är verkligen jättebra egentligen, men efter att jag spelat dom typ en halv miljard gånger så är dom rätt uttjatade och sönderspelade... Dum jag är som spelar låtarna så många gånger kan man tycka, men det kan inte hjälpas!
Skicka gärna Spotifyspellistor till mig via kommentar här på bloggen så jag får in lite ny bra musik, tack :) Jag lyssnar på det mesta, förutom typ dansband och death metal xD Snällt av er isf :D <3
Nu (snart) ska jag ut och rida på min underbara häst! Han är finast, min lillpojke! :) Tror att vi ska ta en barbackatur (fast med typ halstäcke, pga. 25 grader kallt ute!)
Ikväll är det förresten Timråmatch ute på E.on! Timrå tar sig an Färjestad och naturligtvis hoppas vi på en fet seger ;) Be there!!
Nu ska jag nog avsluta inlägget ;)
See you! Kram Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0