Timrå-Frölunda

Hello!!

Nu är man hemma efter Timråmatchen!! Det var en tung början av matchen för Timrås del, efter bara några minuter stog det 1-0 till Färjestad..... Men Timrå jobbade sig tillbaka i matchen och det hela slutade med vinst, 2-1! Magnus Pääjärvi gjorde Timrås båda mål! Snyggt! Jag och brorsan lånade innan matchen en "supporterflagga" av supporterklubben, där var det ett porträtt på Mange och det stog Pääjärvi på den. Komiskt att han gjorde Timrås två enda mål den matchen också! xD Vi höll upp den och viftade med den när han gjorde målen xD Vi har aldrig haft någon flagga förut, så detta var första gången vi gjorde det dessutom! :P
Sjukt viktig seger var det iaf!!! Nu siktar vi in oss på bortamötet mot Brynäs på torsdag och sedan hemma igen på lördag mot Linköping!

Idag har det varit en lugn dag ska jag säga :P Jag, Gabbie och Nathalie åkte ut till Birsta och lunchade, sedan kollade vi lite saker som vi skulle kolla för skolarbetet typ xD
Efter det åkte vi in till stan igen. Jag och Gabbie drog till Ego och solade en sväng :P Fett skönt var det! :) Och det vart ett bra resultat också :) hihihihih :)
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ska man nog lägga sig så man orkar upp imorgon! :P
Nattinatti!
Kram Denise


Kommentarer
Postat av: Stina Olofsson

Tack vad gullig du är!:) Jag solade oxå igår, så jääkla skönt!:)

2010-01-27 @ 17:44:00
URL: http://stinaaolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0