Training

Nu ikväll var jag och mamma med Elliot till Björkbackegård och tränade i deras fina ridhus :) Vi var alldeles för oss själva där idag, inte varje dag man har ett 70*30 meter stort ridhus för sig själv ;)
Elliot var pigg och glad (som vanligt dvs! xD), så jag red honom i ca 1 timme, så han fick jobba bort lite överskottsenergi! Han blir superpigg när det är så här kallt (ca. -20 till -22 grader) och så fick han "bara" komma ut på en promenad igår, typ skandal enligt han! xD Han hoppade och skuttade rätt mycket efter ridpasset, min lilla häst blir aldrig trött! xD <3
Mamma fotade lite med kameran, provade det nya teleobjektivet och så ;) Hon provade lite olika inställningar på kameran osv. :) Så här kommer några bilder iaf!


Det var iaf några bilder ;)
Nu ska jag gå ut med hunden i kylan!
Ha det gott! Kram Denise


Kommentarer
Postat av: A S T R I D

Fina bilder :)

2010-01-08 @ 23:14:39
URL: http://astridfristrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0