Träning och middag

I eftermiddags var jag som sagt med Elliot till SRK och tränade för G. Hade kandar idag och han var även fin på det :) Vi tränade galoppslutor på diagonalen och byte efter det, skolor i trav, lite övergångar, någon travökning och så.. :) Mamma fotade lite, men hade fel inställning på kameran! xD hahaha! Så bilderna vart mööööörka :P
När vi sedan kom hem från träningen åkte hela familjen in till stan, vi åt middag på Allstar. Gott var det :)

Nu är jag förresten pepp på att sola imorgon, ska nog ta en sväng på ego efter skolan tror jag! :D Bättra på brännan lite ;) Får se om jag får med mig någon av mina kära vänner också med lite tur ;) hihi :D
Förresten är det jättekallt ute nu, -22 stog graderna på sist jag kollade på termometern! Brrrr säger jag bara! Våren är mer än välkommen nu :)
Nej nu ska jag dra täcket över huvudet!
Puss och godnatt alla!
Kramar Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0