UNDERBART

Hej alla hockeynördar och icke-hockeynördar! (okej, är jag dum eller? hockeynördar och icke-hockeynördar? :S kunde jag inte komma någon liiite roligare rubrik eller!? äh, vi säger helt enkelt så här istället: HEJSAN!, så alla människor, bara glöm hockeynördar och icke-hockeynördar-rubriken helt enkelt! haha, är jag helt lost och allmänt förvirrad som skriver en sån här lång kommentar till mig själv angående en rubrik? fel att bara ändra den? ORKA säger jag då! Nu fortsätter vi! xD)

Jag gör jag bara ett snabbt och litet(?) inlägg, trots att timmen är sen! xD Ska strax sova! :P
Nu ikväll var det match mellan Timrå och Rögle! Timrå spelade bra! Dom vann med 2-0!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D Lindbäck (Timrås målvakt) var riktigt bra! ;D Hans andra 0:a denna säsong! :D (den förra 0:an var borta mot HV, där Timrå även då vann med 2-0!)
I dagens match var del mållöst fram till i mitten av tredje perioden då Petr Caslava (assist Gabriel Karlsson)! Snyggt mål var det också! ;D När klockan stod på 18.40 i tredje och sista perioden gjorde Sebastian Erixon 2-0 målet i öppen kasse! Rögles målvakt Cristopher Nilstorp hade för inte så länge sedan lämnat målburen då. ;)
Det var hur underbart att Timrå vann nu ikväll! :D <3 BÄSTA!!! :D
Puss och kram på alla!
NattiNatti //Denne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0