Baka?

Jag är sådär lite lagom sugen på att baka nu! Kanske ska man sno ihop en kladdkaka eller så? ;) Jag har faktiskt inte bakat något vettigt på flera månader, hahah.. Sist jag bakade var någon gång tidigt i våras, då bakade jag och Jessica Kladdkaka med daimkross på och så bakade vi cupcaces. xD Funderar på att göra den kladdisen med daim på nu =D Fast då måste jag iofs åka iväg på macken och köpa daim xD orkar jag det? ;D



Vi slängde i lite karamellfärg i grädden så den vart rosa, sånt är rätt kul tycker jag! det blir lite annorlunda och så blir det fint, enligt mig iaf :D
Nu ska jag hoppa härifrån datorn iaf, ha det gott och nu så får vi väl se om det blir någon kladdkaka eller inte ;)
Kramen!


Bild sedan Hagfors-Uddeholm tävlingarna i helgen :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0