Har inte gjort någonting

OOOPSSSSSSSS!
Jag sitter fortfarande i natt T-shirten och klockan är två... ILLA! Om en timme börjar jag jobba, bäst att man tar sig i kragen och hoppar i jobbkläderna.. Dock känner jag inte för att jobba eftersom:
1, Det är typ asfint väder ute 2, Jag är seg i huvudet 3, Typ alla kompisar är lediga förutom jag

Men - jag ska inte klaga, jag har ett jobb och pengarna rullar in iaf, och det gör det inte för folk som sitter hemma och pillar naveln hela sommarlovet ;) Men ibland känner man att det skulle vara skönt med ett långt sommarlov och att bara få vara, typ åka ner till huvudstaden och chilla med en massa goa vänner och sånt. Men så ser inte riktigt verkligheten ut för mig direkt om jag säger så. Nog skrivet för stunden! Nu drar jag till jobbet, ceep up the good work! ;)
Hoppas ni har en bra dag! Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0