Jobb

Ursekta för den dåliga uppdateringen, jag har en bra anledning till varför jag inte skrivit något dom senaste dagarna och det är jobb. Jag har jobbat hela dagarna och tränat på kvällarna, så tiden till datorn har inte riktigt funnits till.
Nu är det strax jobb, jag ska bara käka lite frukost nu, sedan sticker jag! Ikväll drar gatufesten igång, invigning på Stora scenen kl 18.00. :) Ikväll spelar Brolle och någon till, jag ska åka in dit med Felicia :)
Nu hinner jag inte skriva så mycket mer, ska slänga i mig lite flingor och fil innan jag åker! :) Kanonväder idag förresten! Riktigt härligt :D
Jag har en lite småsöt outfit idag som jag tänkte visa er :) En mintgrön kortkjol, vit pikétröja (SM-tröjan 2009) med matchande nagellack till! :) Riktigt enkel och somrig outfit enligt mig! :)


(haha, jag hatar mina fula fingrar xD)

Nu sticker jag! Ha det gott och njut mycket av solen och värmen som denna dag har att erbjuda! Kramen :) <3

Kommentarer
Postat av: Morfar

Hej hjärtat...sluta med att be om ursäkt för att du inte skrivit något eller vad du skriver på din blogg!! Du skriver ofta och bra!!!! Så f.o.m nu så vill jag inte läsa några ursäkter från dig.

DU ÄR OCH SKRIVER JÄTTEBRA.

KRAM FRÅN MORFAR

2010-07-10 @ 08:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0